Actualities and realities ... about stendor project!
[To
know me means to know my rational ideas, not to know the chronology of
biological events, to read the "book" of my life. These rational ideas
arranged dialectically in actualities, distinct from realities, form the
core of my existence.]
Today ... more than ever, we feel that art, science and love are the last shelters to express the need for social freedom.
The
reaction to the instrumentation of art, science and love is socially
sought for a deeper and more fundamental approach to freedom and social
happiness.
If you live without social romance it's like living without colors ...
.......................................
A
comprehensive and coherent view of the natural evolution and position
of humanity in this evolutionary process must include criticism of the
emergence of the hierarchy, an evaluation of technology from a
historical, moral and philosophical point of view, an expanded critique
of justice, rationality , science, instrumentalism, a historical
examination of the epistemology of sovereignty.
Enough
or not, such a body of ideas can delight in the development of a vision
for an elegant decentralized future society based on an objective
ethics of complementarity.
The principle of totality and
balance is the product of diversity, and a balanced and harmonious
society is diversified and anti-authoritarian.
The
organic, organismic and ecological are the verbal forms that try to
describe or promote the unity and stability of the natural world, and
their basis lies at the principal of the differentiation.
Progress is measured by the degree of differentiation within a society.
An expanding universe is created by the diversification and enrichment of its parts.
Reflection
on the issues of social parasitology, away from the context of the
instrumentation of science, can help to interpret the uninterrupted
forms of social relations that are created in globalization conditions
and perhaps help deepen the definition of social solidarity.
To understand something you need to know her story ...
.........................................................................................................................
Αν ζεις χωρίς κοινωνικό ρομάντζο είναι σαν να ζεις χωρίς χρώματα...
.............................. .........
Μια ολοκληρωμένη και συνεκτική θεώρηση για την φυσική εξέλιξη και την θέση της ανθρωπότητας σε αυτήν την εξελικτική διαδικασία πρέπει να περιλαμβάνει μια κριτική για την ανάδυση της ιεραρχίας, μια αξιολόγηση της τεχνολογίας από ιστορική, ηθική και φιλοσοφική σκοπιά, μια διευρυμένη κριτική της δικαιοσύνης, του ορθολογισμού, του επιστημονισμού, της εργαλειοκρατείας, μια ιστορική εξέταση της επιστημολογίας της κυριαρχίας.
Με επάρκεια ή όχι, ένα τέτοιο σώμα ιδεών μπορεί να ψηλαφίσει την ανάπτυξη ενός οράματος για μια καλαίσθητη αποκεντρωμένη μελλοντική κοινωνία βασισμένη σε μια αντικειμενική ηθική της συμπληρωματικότητας.
Η αρχή της ολότητας και της ισορροπίας είναι προϊόν της ποικιλότητας και μια κοινωνία ισορροπημένη και αρμονική είναι ποικιλοποιημένη (diversified) και αντιεραρχική.
Το οργανικό (organic) το οργανιστικό (organismic) και το οικολογικό είναι τα λεκτικά σχήματα που προσπαθούν να περιγράψουν ή να προάγουν την ενότητα και την σταθερότητα του φυσικού κόσμου και η βάση τους βρίσκεται στην αρχή της διατήρησης της διαφοροποίησης (differentiation)
H πρόοδος μετριέται με τον βαθμό διαφοροποίησης μέσα σε μια κοινωνία.
Ένα διαστελλόμενο όλο δημιουργείται από την ποικιλοποίηση (diversification) και τον εμπλουτισμό των μερών του.
Ο στοχασμός πάνω στα ζητήματα της κοινωνικής παρασιτολογίας, μακριά από συνθήκες εργαλειοποίησης της επιστήμης, μπορεί να βοηθήσει ώστε να ερμηνεύσουμε τις αδιαμεσολάβητες μορφές των κοινωνικών σχέσεων που δημιουργούνται σε συνθήκες παγκοσμιοποίησης και ίσως να βοηθήσει στην εμβάθυνση του ορισμού της κοινωνικής αλληλεγγύης.
.........................................................................................................................
[Το να με γνωρίζεις, σημαίνει να γνωρίζεις τις ορθολογικές ιδέες
μου, όχι να γνωρίζεις τις χρονολογίες των βιολογικών γεγονότων, να
διαβάζεις "το βιβλίο" της ζωής μου. Αυτές οι ορθολογικές ιδέες
διατεταγμένες διαλεκτικά σε ενεργές πραγματικότητες (actualities) ,
διακριτές από τις πραγματικότητες (realities), διαμορφώνουν τον πυρήνα
της ύστατης ύπαρξης μου.]
Σήμερα... περισσότερο από ποτέ, νιώθουμε ότι η τέχνη, η επιστήμη
και ο έρωτας είναι τα τελευταία καταφύγια για να εκφράσουμε την ανάγκη
για κοινωνική ελευθερία.
Η αντίδραση στην εργαλειοποίηση της τέχνης, της επιστήμης, του έρωτα είναι κοινωνικό ζητούμενο για μια βαθύτερη και ουσιαστικότερη προσέγγιση της ελευθερία και της κοινωνικής ευτυχίας/ευδαιμονίας.
Η αντίδραση στην εργαλειοποίηση της τέχνης, της επιστήμης, του έρωτα είναι κοινωνικό ζητούμενο για μια βαθύτερη και ουσιαστικότερη προσέγγιση της ελευθερία και της κοινωνικής ευτυχίας/ευδαιμονίας.
Αν ζεις χωρίς κοινωνικό ρομάντζο είναι σαν να ζεις χωρίς χρώματα...
..............................
Μια ολοκληρωμένη και συνεκτική θεώρηση για την φυσική εξέλιξη και την θέση της ανθρωπότητας σε αυτήν την εξελικτική διαδικασία πρέπει να περιλαμβάνει μια κριτική για την ανάδυση της ιεραρχίας, μια αξιολόγηση της τεχνολογίας από ιστορική, ηθική και φιλοσοφική σκοπιά, μια διευρυμένη κριτική της δικαιοσύνης, του ορθολογισμού, του επιστημονισμού, της εργαλειοκρατείας, μια ιστορική εξέταση της επιστημολογίας της κυριαρχίας.
Με επάρκεια ή όχι, ένα τέτοιο σώμα ιδεών μπορεί να ψηλαφίσει την ανάπτυξη ενός οράματος για μια καλαίσθητη αποκεντρωμένη μελλοντική κοινωνία βασισμένη σε μια αντικειμενική ηθική της συμπληρωματικότητας.
Η αρχή της ολότητας και της ισορροπίας είναι προϊόν της ποικιλότητας και μια κοινωνία ισορροπημένη και αρμονική είναι ποικιλοποιημένη (diversified) και αντιεραρχική.
Το οργανικό (organic) το οργανιστικό (organismic) και το οικολογικό είναι τα λεκτικά σχήματα που προσπαθούν να περιγράψουν ή να προάγουν την ενότητα και την σταθερότητα του φυσικού κόσμου και η βάση τους βρίσκεται στην αρχή της διατήρησης της διαφοροποίησης (differentiation)
H πρόοδος μετριέται με τον βαθμό διαφοροποίησης μέσα σε μια κοινωνία.
Ένα διαστελλόμενο όλο δημιουργείται από την ποικιλοποίηση (diversification) και τον εμπλουτισμό των μερών του.
Ο στοχασμός πάνω στα ζητήματα της κοινωνικής παρασιτολογίας, μακριά από συνθήκες εργαλειοποίησης της επιστήμης, μπορεί να βοηθήσει ώστε να ερμηνεύσουμε τις αδιαμεσολάβητες μορφές των κοινωνικών σχέσεων που δημιουργούνται σε συνθήκες παγκοσμιοποίησης και ίσως να βοηθήσει στην εμβάθυνση του ορισμού της κοινωνικής αλληλεγγύης.
Για να κατανοήσεις κάτι πρέπει να ξέρεις την ιστορία του...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου